Long time no see...

0kommentarer

Längesedan jag var här. Har velat skriva många gånger men är mycket och tunga grejer så har inte riktigt orkat. 
 
Vi väntar fortfarande på en röntgen, skulle få en i augusti men då var det ett coronautbrott på sjukhuset så sköt på det, fick skit av läkaren, får ny tid, väl där så är Tommy för bred över axlarna så blir ingen röntgen. Sen har vi ringt och frågat om tid en gång men orkar inte mer. Han har iaf fått göra en ny elkonventering så just nu slår hjärtat som det ska. Bara att hålla tummarna för att det håller i sig!
 
Sen har jag fått dåliga nyheter. Gjorde en ögonbottenfotografering, förra gjorde jag hos optikern för 1,5år sedan. Den här gången gick det sämre.... De ringe dagen efter och sa att jag behöver påbörja en behandling. Jag är inte nöjd. Fem tillfällen. Inför första mådde jag skit, var rädd orolig nervös. Själva behandlingen gick bättre än jag trott men var ingen höjdare. Jag gick till jobbet dagen efter men var ganska dämpad och fick mer och mer irritation i ögonen under dagen. Men inga större problem. Men det har satta sig på psyket. Deppig... Och imorgon är det dags igen... Känner mig mycket låg...
Låg... 
Sjukdom, Sjukhus,

Kommentera

Publiceras ej