Vinternaglar

0kommentarer

Mina naglar är ganska tunna, skivar sig lätt,  går inte att ha speciellt långa och är dessutom ganska små. Vintern har alltid varit hemsk tid för de små stackarna då det blivit ännu värre och så fort de kommit utanför fingerspetsarna har de gått sönder. Typ jämt.
 
Men för några år sen började jag äta vitaminer för naglar och hår från Oriflame och jag märkte skillnad på naglarna, dock inte håret. De blev mer hållbara och jag kunde faktiskt ha hyfsat långa även på vintern. I år gick jag över till en sort från apoteket och de hjälper också. Fast som sagt, märker inget på håret. Ändå lite kul att man ser skillnad. 
 
 
För mig är detta långa naglar. Några har gått sönder under vintern för att jag slagit i men då har jag lappat dem med papper och lim. Just nu är det bara min pekfingernagel men snart är den tillräckligt lång för att klippa av. 
 
Har dock blivit mest genomskinligt lack i vinter då jag varit hemma så lite att jag knappt hunnit lacka naglarna. Vill inte sitta hos Tommy och göra nåt sånt. 
 
Nej, sovdags. Ha det bra! 
Oriflame, Trasiga naglar, Vitaminer, vinter,

Kommentera

Publiceras ej