Blandad kompott

0kommentarer

Länge sen sist. Varit ganska låg. Fortfarande ont i nacke och skuldror samt höger arm. Var hos läkaren, tog emot men efter lite påtryckningar gick jag dit, helt meningslöst. Hon sa att det onda var pga stress, kanske efter olyckan men kunde vara nåt annat. Gav mig andningsövningar och sa att beroende på hur mycket jag engagerade mig så skulle det ta olika tid för det att gå över. Jag frågade om jag nu gör övningarna, tar skogspromenader och vilar när ska jag börja oroa mig för att det är nåt annat, om det inte går över. Vad skulle det vara då, svarade hon. Inte vet jag, kanske en whiplash. Nej, det är det inte. Ok. Gick hem, nonchalerad och lite kränkt, hon lyssnade liksom inte. 
 
Annars då... Fått sommarlov, jobbade min sista dag i torsdags. Skönt. Varit midsommar. Hände inte så mycket. Var i Näs. Gick sill, lax och potatis, tårta och så fick vi med oss kräftor hem. Skulle ha regnat men kom bara några få stänk så hade tur. Bra midsommarväder, lugn helg. 
 
 
 
På kvällen gick Tommy och jag ner till hamnen och satte oss en stund. Hade regnat lite men var friskt och skönt. Vi bor väldigt fint! 
 
 
 
Hamnen, Sommarlov, familjen, midsommar,