Blå snöig måndag

1kommentarer

Som sagt, det har kommit mycket snö här. Var fint igår när solen sken men varit ett kaos.
 
Idag tänkte jag vara med på blå måndag hos Emelie. Länge sen sist jag vet, men inte känt för blått lack. Idag är jag med iklädd mitt enda Ciate lack, nämligen regatta 076. Det ör ganska mörkt blått med småttigt glitter i, torkat matt. Här har jag både underlack och överlack, tyvärr sitter det lite dåligt ändå, får bättra på redan efter en dag. Ser på bilderna att jag missat lite städning, sorry.
 
 
 
Blå Måndag, Ciaté - regatta 076, nagellack, snö, snökaos,

1 kommentarer

Emelie

05 Feb 2018 21:33

Snyggt ju! Jag har inte heller alltid lust att bära blått faktiskt.

Svar: Tack! Nej, konstigt egentligen. Ibland väljer jag ut ett lack men innan jag målar så bara nej, känner inte för det här, och byter. Hehe man är bra konstig som nagellacksnörd :P
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej