Sötisar

0kommentarer

Äntligen finns det en liten ljuspunkt att skriva om. I lördags var jag i stan och var barnvakt åt mina små älsklingar Bror och Erik. Det var ganska tjurigt först men gick bra sen. Slutade med att vi låg i soffan, åt äpple och tittade på tecknat innan vi somnade alla tre i dubbelsängen. Sen satt jag och läste tills Filip och Chris kom hem. Filip var så snäll att han följde mig till bussen, är ju mörkrädd så var skönt.
 
 
 
 
 
Fredagen var också bra. Lina kom hem till mig så lagade jag mat och hon bjöd på vin. Vi pusslade lite och så avslutade vi kvällen på verandan med en drink. Jag var ganska låg hela dagen. Blev lite bättre sen för jag följde med Tommy hem och tittade på tv en stund.
 
I lördags var jag på bion för första gången och hade praktik för att lära mig hur man sköter det. De vill nämligen ha med mig i styrelsen. Det var "bilar 3" som gick. Kom över 50 personer så vi hade fullt upp, tur jag var där annars hade stackars Susanne varit ensam. Var kul! 
Bio, Kärlek, Middag, barnvakt, familjen, fasters älsklingar, vänner,

Kommentera

Publiceras ej