Fyra år

0kommentarer

I måndags fyllde världens bästa Bror år, hela fyra år. Filip och grabbarna var hos mig i fredags och firade lite. Blev lego (som Filip var snäll och köpte åt mig då jag inte hann in till stan) och hundra kronor. Han såg mycket nöjd ut och talade om att legot var bästa presenten och började bygga direkt.
 
 
Blev en hel del bus, kakor och hopp i sängen. Bror talade om att mina prydnadskuddar var mjuka som gosedjur och var tvungen att visa pappa, haha. Sen frågade han var katten var (han har bara träffat honom nån gång men jag har ju pratat om honom). Blev lite tyst och bekymrad när jag sa att han dog förra året. Är ju i den åldern då man börjar tänka på döden och så. Men tyckte det var lite gulligt samtidigt. Roligt hade vi iaf.
 
 
4år, Födelsedagar, familjen, fasters älsklingar,

Kommentera

Publiceras ej