Möte i affären

0kommentarer

Jag har inte pratat med pappa sen allt hände i somras. Förutom ett sms till honom där jag förklarade att det är upp till honom att be om ursäkt och förklara saker och ting om han vill ha en relation med mig. Fick en början till en ursäkt och sen massa skit om saker jag gjort och sagt. Anser fortfarande att han måste göra nåt för att förbättra situationen.
 
Sen i fredags var vi på Ica och handlade och såg honom. Jag höll på att springa på honom men Tommy varnade mig så jag gick in i en annan gång. Tillbringade en kvart med att undvika honom innan han var klar. Kändes jättejobbigt.
 
Förstår och håller med Tommy om att så här kan det inte fortsätta. Samtidigt har det blivit till en grej. Jag tänker inte ge mig den här gången. Jag har inte gjort nåt fel så varför ska jag återigen svälja hans skit och bara acceptera det? Nej, jag kan bli på pratnivå med honom igen, men bara om han tar första steget... Känns så himla sorgligt... Så mycket han missar...
 
Kram och ha en bra vecka! 
 
 
Alkoholism, familjen, ångest,

Kommentera

Publiceras ej