Grön onsdag

2kommentarer

Imorgon är det onsdag och äntligen har jag något att bidra med till Karins temadag. Det är ett favoritlack som jag återkommer till varje höst och vinter, Chita från Zoya. Det är ett mörkgrönt pixiedustlack med fint glitter i, älskar det. Gjorde en bred fransk manikyr med en rand i silvrigt glitter från Oriflame. Nöjd. 
 
 
 
Har varit lite nere i helgen. I fredags var Tommy och jag hos mamma och Conny. Han hjälpte dem lite med ett plank, vi fick räksoppa, vi hade med wienersemlor till efterrätt och mamma och jag spelade alfapet medan grabbarna såg fotboll.
 
Sen i lördags slöade jag och vid fyra skulle vi fira Connys mamma som fyllt 85. Vi fick mat, ost och kex samt tårta. Blev ett riktigt skitväder dock med regn och snö så Elin och barnen åkte hem lite tidigare. Jag var hemma typ sju och sen var jag ensam hela kvällen, såg på tv, pusslade och drack lite. Tommy var ute med kompisar och drack några öl, första alkoholen på cirka åtta veckor. Men jag deppade ner mig och fick ångest. Blev inte bättre av att det var fars dag på söndagen. Hörde aldrig av mig till pappa, dåligt samvete samtidigt som jag tycker jsg gjorde rätt. Svårt... Jobbade på bion typ 2-18 och sen blev det middag med Tommy, det var mysigt.
 
Idag har jag träffat några fd kollegor på fika. Alltid trevligt. Imorgon jobbar jag till halv åtta så därför blir det ett inlägg idag istället. Hoppas på många fina gröna manikyrer hos Karin imorgon, ses där! 
Födelsedagsmiddag, Kärlek, Oriflame, PixieDust, Zoya - Chita, fransk manikyr, grön onsdag, ångest,

2 kommentarer

Ingegerd

15 Nov 2017 15:50

snygg manikyr:)

Svar: Tack så mycket! Karin hade rätt, våra lack är väldigt lika varann. Gillar färgen.
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

15 Nov 2017 21:12

Jättesnygg manikyr! Kram på dig!

Svar: Tack, jag är nöjd. Gillar dessa manikyrer. Kram
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej