Grön gråmossig onsdag

3kommentarer

Det är ett tag sen men nu har jag något nytt och grönt att visa. Oriflame sålde sina One-lack billigt för två perioder sen och det gick ju inte att ignorera ;-) Så idag är jag med på Karins Gröna Onsdag med Grey Moss från Oriflame. 
 
 
Gillar verkligen One-lacken, bra penslar, täcker bra, hållbara och glansiga. Just här har jag tre lager men det räcker med två, behövde bara piffa upp det lite efter några dagar. Det är en grågrön mossig och dimmig färg, gillar den, bra som bas, inte jättekul men behaglig.
 
Önskar er en bra dag!
Nagellack The One, Oriflame, Oriflame - Grey Moss, nagellack,

3 kommentarer

Anki

15 Mar 2017 20:21

Jag brukar också passa på när dom är billigare. Just detta har jag inte faktiskt.

Svar: Ja man måste ju vara smart =) Nej, hade inte sett det förut faktiskt.
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

15 Mar 2017 22:08

Jättefint!

Svar: Tack!
Alexandra

Lottsky

16 Mar 2017 18:03

Skön och lite speciell mintig nyans, jag gillar!

Svar: Ja lite speciell men jag gillade den också. Ganska lik Essies - turcos & Caicos.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej