Födelsedag 🎂

1kommentarer

SÄ har det hÀnt igen, jag har fyllt Är. I torsdags. Dagen var hemsk, var pÄ helspÀnn kl. 8-15, helt slut. Sen blev ett viktigt möte instÀllt för att chefen blev sjuk. Haft Ängest i tvÄ veckor för det och nu blir det ytterligare tvÄ veckor innan mötet blir av. Fan. Fast jag avslutade dagen med fika med fd kollegor, terapipromenad med Jessica och sÄ hade moster lÀmnat en stor bit smörgÄstÄrta till mig nÀr jag kom hem sÄ det blev bra. 
 
I onsdags tog jag ut komp pÄ eftermiddagen för att gÄ pÄ ett lÀkarbesök. De har bara öppet onsdagar sÄ svÄrt att fÄ tid sÄ fick en tid kl.14 vilket gjorde att jag bara missade 40min lektion men tyvÀrr 2h planering dÄ vi hade mötesfritt. Men var skönt att sluta tidigt en vanlig dag, borde kanske jobba deltid. UtrÀttade lite Àrenden efterÄt och sÄ blev det fika med lillebror och Tommy. Blev en andra kvÀll i hans soffa sen, mysigt.
 
IgÄr blev det lite fest hemma ihop mer Alex, Linda, Moa, Joppeh och Elin (vi spenderade lÄng tid i köket med att prata, sÄ hÀrligt). Blev en rad drinkar och lite dans pÄ nattklubben som höll extraöppet. Var en helt ok kvÀll men var inte pÄ rÀtt humör för det...
 
Idag har vi firat min födelsedag med fika pÄ cafét (sÄ vÀrt pengarna att slippa baka, stÀda, duka och diska, perfekt). Trevligt! Och en vÀldigt god tÄrta med hallon och vit choklad, mums. Dock har kvÀllen varit tuff. Alltid jobbigt efter att jag umgÄtts med folk, blir sÄ ensamt. Sen Àr det lÀnge sen jag spenderade en hel lördag ensam, kÀnns verkligen ensamt...
 
 
 
 
 
 
 
SlÀkt, TÄrta, drinkar, ensamhet, födelsedagfest, lÀrare, lÄg, vÀnner,

1 kommentarer

Elin

09 Mar 2017 13:38

Tack för att jag fick komma 💖 ses pĂ„ lite mat eller fika snart!
Kram

Svar: Tack sjĂ€lv ❀ Absolut! Kram
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej