Blå glittrig varm måndag

2kommentarer

Idag är det ju måndag, sista vanliga jobbdagen innan sommarlovet, yeah. Verkligen blivit sommar nu, sista dagarna har varit jättevarmt. Igår var vi i Näs och badade, runt 19grader, skönt!
 
Firar värmen med att vara med på Emelies Blå Måndag. Det är ett gammalt lack men jag gillar det väldigt mycket. Det är Zoya Charla. Blå grönt lack med massa smått glitter. 
 
 
 
Tyvärr omöjligt för mig att få en bra bild där man ser alla nyanser och glitter. Ni får googla ;-)
 
Förresten, i lördags var jag barnvakt typ kl.9-13.30. Inte vanligt att jag är uppe och på väg någonstans kl.07.25 men det var jag. Vi lekte i parken, läste böcker, lekte med bilar och åt lunch på stan. Erik kom springandes mot mig när jag kom dit, så mysigt. Vi hade en rolig dag och de är verkligen lätta att ha hand om. ❤
 
 
 
På väg hem från lunchen mötte vi en kille med ballonger. Han var så snäll att han gav dem till grabbarna. Tack!
Bad och sol, Blå Måndag, Zoya - Charla, fasters älsklingar, lärare, målat naglarna, sommar,

2 kommentarer

Lottsky

20 Jun 2017 06:15

Vilken härlig dag ni ser att ha haft. =) Vackert lack, allt som glimrar går hem hos mig! =)

Svar: Mycket bra dag tack! Jag gillar också glitter men är ju så jobbigt att ta bort, men här är det så smått att det lätt tas bort. Mycket finare i verkligheten.
Alexandra

Emelie

20 Jun 2017 22:21

Åh vilket fint lack! Jag älskar formulan på Zoya lack, riktigt bra! Tack för att du var med!

Svar: Tack, älskar det! Ja formulan brukar vara bra, här är den lite tunn och tyvärr chippar det väldigt lätt. Men vackert, speciellt i solen!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej