Grön? onsdag

3kommentarer

Verkar bli en riktig skitonsdag... Igår hade jag tråkigt hemma, packade lite innan mamma och Conny kom och hjälpte mig köra saker till tippen. Blev tvungen att slänga min älskade lila fåtölj 😱 Tyvärr var det inte bara en fjäder som petade ut på undersidan utan hela sittdynan var insjunken. Dock blev jag väldigt irriterad på dem, det är deras sätt som är rätt inget annat, trött på att alltid känna det som att jag gör fel och är dum. 
 
Sen mötte vi iaf Tommy som hjälpte dem med deras nya tvättmaskin som skulle till stugan. Åkte dit, fikade, läste, de monterade nya badstegen vilket blev jättebra, vi badade och så avslutade vi med att grilla. 
 
På kvällen/natten kände jag mig hängig och så fick jag ont i halsen. Så idag känner jag mig inte på topp direkt, jätteont i halsen så försöker kurera mig, har inte tid att vara sjuk nu... 
 
För att pigg upp mig generellt (har känt mig lite låg) så har jag ett nytt lack på naglarna. Det är Crystal Water från Oriflame. Det är en mycket ljus grön (är det grönt?) med lite småttigt glitter i. Tyvärr lite för mesigt för mig men ändå helt ok att bära. Det här är tre lager, borde ha på ett till. 
 
 
 
Så, det var mitt bidrag till grön onsdag hos Karin på vackerunderbar.se. Som vanligt kan jag inte länka till hennes sida via mobilen, fattar inte varför. Men besök henne för fler gröna manikyren 😊
 
Bada, Oriflame - Crystal Water, Sommardagarna, förkyld, grön onsdag, låg, manikyr,

3 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

19 Jul 2017 21:20

Det här borde du testa ovanpå svart! Fint!

Svar: Där sa du nåt, det ska jag testa nästa gång!
Alexandra

Emma P

20 Jul 2017 10:33

Jag tror också att det skulle bli fint på svart! Krya på dig!

Svar: Tack! Ja, ska testa det nästa gång.
Alexandra

Ingegerd

22 Jul 2017 08:39

Tycker det ser fint ut , synd att den dock va så skir.håller med de andra:)

Svar: Tack, ja tråkigt. Men som sagt, ska testa på svart nästa gång.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej