Skiftande väder

0kommentarer

Jag vet att det är vinter och meningen att det ska vara kallt och snö. Men jag trivdes bättre i lördags när det var lätt blåst och elva plusgrader än i morse när det var minus åtta grader. Varit konstigt väder hela vintern. Varmt och kallt, sol och blåst, snö och regn. 
 
Varit i stan hela dagen och när jag suttit inne och ätit i knappt en timme så hade vintern dragit in rejält. Kom ut i ett rejält snöoväder. Massa småsmå flingor som virvlade runt. Blir ju ljust och fint men är helst inomhus istället. 
 
Varit i stan som sagt. Fikat, shoppat, ätit och fixat nya glasögon (ena bågen gick sönder så fick en ny). Kvällen har jag spenderat med Bror och Erik medan Filip och Chris var på bio. Vi hade det så mysigt. Åt middag, busade, myst framför tecknat, druckit välling och så sov de små. Så söta <3 
 
 
 
Erik är en riktig liten charmknutte. Bror gömde sig lite när han såg mig men Erik sträckte sig mot mig direkt, värmer fasters hjärta <3
Jullov, fasters älsklingar, vinter,