Funderat?

0kommentarer

Har ni funderat på det? Det där med att vänja sig? Det har jag. Och tänker att dravlet kanske inte är det utan det kanske är en sanning istället.
 
Jaja över till nåt annat. Torsdag och fredag var tuffa, allt pga ett mail. Jag är lite för mesig, tycker det är jobbigt med personer som är missnöjda med mig eller situationen. Men i fredags gick jag till pappa och pratade lite, sen fikade jag ihop med min bok. 30sidor senare gick jag hem till Tommy. Var hos honom hela kvällen. Blev en liten tripp till krogen, lite prat och sen gick jag hem.
 
I lördags var jag, och släkten, hos mamma och Conny på fika. Fick semlor. Tyvärr fick jag migrän när jag kom dit. Tog en tablett och sedan satt jag och masserade två punkter på händerna som dämpar huvudvärk. När jag kom hem tog jag en starkare tablett, fällde persiennerna och sov lite över en timme. Hade tur så när jag vaknade mådde jag bättre. Klädde mig och gick till Tommy. Blev en mysig eftermiddag och kväll i soffan. Fick till och med hemlagad mat, kassler i ugn med rosépepparsås samt klyftpotatis. Innan krogen stängde gick vi dit, blev några väldigt goda hallondrinkar innan vi gick hem igen. 
 
 
På söndagen såg vi en film innan jag handlade och gick hem, plockade undan lite innan Linda kom och fikade. Hade även Rocky hos mig då pappa var på hockey. Läste mycket. Bra söndag. Bra helg, ingen ångest alls, iofs var jag ju knappt ensam heller, men ändå. 
 
Dags att stänga ner och avsluta denna måndag. 
Kram ❤ 
Kassler med rosépepparsås, Soffhäng, Sällskap, drinkar, migrän,

Kommentera

Publiceras ej