Att vänja sig.

0kommentarer

Tänker ibland att det är bättre på jobbet, lugnare med allt hemma och att jag mår bättre. Behöver ju inte äta magmedicin och skrattar ju ibland, på riktigt. 
 
Sen å andra sidan så har jag i stort sett haft ont i huvudet sedan migränen för två veckor sedan. Jag får ångest och det känns fortfarande jobbigt att vara i personalrummet samt på möten. 
 
Undrar ibland om mycket bara handlar om att man vänjer sig. Vänjer sig vid irritation, möten och konstiga beslut på jobbet. Vänjer sig vid att känna sig stressad, otillräcklighet och ha ont i huvudet. Vänjer sig vid att känna sig deppig, som att ens normalnivå sjunkit, när jag tror att jag är glad är jag inte ens uppe på noll. 
 
Kollegan konstaterade idag att man knappt reagerar längre när man får höra om nåt dumt eller konstigt. Det känns illa.
 
Äh vet inte. Bara massa dravel från min sida.  ;-)
Imorgon är det fredag iaf, och det är inget dravel :-)
Vänja sig., ensamhet, lärare, stress, trött, ångest,

Kommentera

Publiceras ej