Äntligen grönt

1kommentarer

Alltså huvudvärken tog tid att ge med sig. Kände mig konstig hela helgen och i lördags när jag var hos Tommy så lagade han mat och då fick jag ligga på soffan och kolla för ögonen för det dunkade så dant. Men hjälpte. Haft ont i veckan också men sjävlklart inte som i fredags. 
 
Men nu är det onsdag igen och jag har suttit nu ikväll och fixat mina naglar för att kunna vara med på Karins Gröna Onsdag. Alldeles för längesedan :O
 
Idag blev det en ny sorts manikyr som sveta_sanders ofta visar på instagram. Man målar ett lager färgat lack. Sedan droppar man lack av olika färger på en konadstämpel och trycker på det på nageln. Vill ni se riktigt fina manikyrer så kolla in henne.
 
 
 
Testade först utan färgat underlack, gick inte bra, var som att lacket gled av nageln. Rekommenderar även att man har nån typ av skydd runt nageln för det blir mycket lack att städa upp annars. Jag använde Isadoras Peel Off Base. Sorry för bilderna, hann inte städa ordentligt ;-) 
 
Blev ändå hyfsat nöjd med tanke på att jag aldrig gjort det förut. Fördelen är ju att man inte behöver vara stadig på handen och går lika bra att göra med vänster som höger hand. Lacken är Essie-blanc, Essie-turqouise & caicos, ett grönt holografiskt lack från Layla och grundlacket är Isadora-Muddy water. 
 
Önskar er en fortsatt bra vecka!
 
 
 
 
Essie, Essie - blanc, Essie - turquoise & caicos, Isadora, Isadora - Muddy Water, Layla, grön onsdag, nailart,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

18 Jan 2017 22:17

Snyggt!

Svar: Tack, ja det blev bra!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej