Blå trött måndag

3kommentarer

Var inte tänkt att det skulle gå en hel vecka innan jag skrev igen men så blev det tydligen. Ännu värre är att jag inte varit med på Blå Måndag på jättelång tid, men nu är jag här.
 
Har testat något nytt och gjorde det med blå lack så jag kunde vara med idag. Inspirationen hittade jag på instagram, hos laqvid. Målade BRZ Blue som grund. Medan andra lagret fortfarande var blött blandade jag Mystic Aqua och Mes. Rose med en liten pensel och lade det på naglarna. Ser lite annorlunda och mystiskt ut. Blev inte superbra men helt ok. Mest nöjd med vänster pekfinger och höger ringfinger.
 
 
 
 
 
 
Blå Måndag, Oriflame - BRZ Blue, Oriflame - Mes. Rose, Oriflame - Mystic Aqua, nail art,

3 kommentarer

Emelie

06 Feb 2017 21:50

Vad fint det blev! Välkommen tillbaka till blå måndag :*

Svar: Tack, ja lite coolt! Tack så mycket!
Alexandra

Anonym

07 Feb 2017 07:12

Jättefin grundfärg och jag gillar effekten, det ser roligt ut och annorlunda ut. :)

Lottsky

07 Feb 2017 07:12

Och den där kommentaren ovan var från mig, klantiga jag missade att fylla i namnfälten!

Svar: Haha sånt som händer! Tack! Ja, jag gillar verkligen grundfärgen och det var en hyfsat lätt manikyr att fixa =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej