Upp & ner...

0kommentarer

Ibland går det fort mellan känslorna, upp och så ner som en pannkaka. Skrev ju att det var tungt i onsdags och det blev inte bättre under kvällen. Sen kunde jag inte somna, låg typ en halvtimme och hjärnan snurrade på i högsta hastighet. Började skriva med Tommy istället. Summa kardemumma så slutade det med att jag knackade på hans dörr vid midnatt. Vi pratade länge och sedan försökte vi sova, inte det lättaste. Var så nervös att försova mig att jag sov typ en kvart åt gången, förutom mellan 02.45 och 04.05. Sov en timme på soffan tidigare på kvällen så blev runt 3h allt som allt. Men dum som jag är så gick jag upp och till jobbet ändå. Blev en trött dag som avslutades med ett utvecklingssamtal. Sen blev det en timmes sovande på soffan. Men var nästan ännu tröttare på fredagen på jobbet. Tre timmar onsdag natt, sex timmar torsdag natt. Hade behövt den tiden på en natt.
 
Men helgen blev bra till slut. Har tillbringat den hos Tommy. Mest softat i soffan. Igår gick jag en sväng till mormor och fikade. På kvällen blev det ett par timmar på nattklubben. Idag åt jag lunch med Filip, Johan och smågrabbarna. Därefter tog Tommy och jag en promenad ut på banvallen till stora vägen. Såg både blåsippor och vitsippor, trollskog, myrkonferens och sol.
 
 
 
Nu ikväll har jag varit på bio. Läskig rymdfilm, "Life", hade inte fattat att det skulle vara en ny Alien-film, var rädd. Men nu är jag helt slut så dags för sängen. Önskar er en bra vecka ❤
Bio, Kärlek, Life, Symptom på stress, Vårtecken, ångest,

Kommentera

Publiceras ej