Grön kall onsdag

2kommentarer

Nu höll jag på att missa igen. Varit på en kall promenad (var -6 grader i morse :-o) med Tommy och kom på att just det, det är ju onsdag och jag har gröna naglar 😀 Så, medan han gör varma mackor så fixar jag mitt bidrag till Karins Gröna Onsdag. Beklagar de torra nagelbanden.
 
 
 
 
Grunden är Oriflames-grey moss och så har jag lagt grey moss, Essie-blanc samt Oriflame-strawberry på min konadstämpel och blandat för att sedan lägga över det på nageln. Dock ser man lite fel på nära håll och färgerna blev lite för blandade för det blev inte så stora kontraster som jag hade önskat men gillar det verkligen iaf. Mycket nöjd. 
Drag marble manikyr, Essie - blanc, Oriflame - Grey Moss, Oriflame - Strawberry, grön onsdag, nail art,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

19 Apr 2017 22:18

Jättefint!

Svar: Tack! Gillar ditt neongröna lack, vore perfekt för mamma hon älskar den nyansen.
Alexandra

ingegerd

20 Apr 2017 00:08

så snyggt!!!=)

Svar: Tack så mycket! Ja, blev nöjd, suttit hela veckan 😀
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej