...tufft beslut... :'(

1kommentarer

Idag har jag blivit tvungen att fatta ett beslut.
Ett fruktansvärt beslut.
Vet att det är rätt, att det är dags.
Vill ju inte att du ska behöva lida.
Men fy vad hemskt det är.
Ett dygn kvar... 
Saknaden kommer bli enorm...
Vissa dagar är du den enda jag träffar och pratar med.
Vi har gått igenom mycket tillsammans.
Min sambo sen 9år, min följeslagare, min kärlek, min bästa vän, min hjälte.
Kära Baloo, älskade katt, vad ska jag ta mig till utan dig?...
Tack för alla år, all kärlek, all tröst och allt sällskap!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤ ❤
ensamhet, katter, sorg, älskade katt, ångest,

1 kommentarer

Elin

16 Sep 2016 21:39

Fina Baloo 💖 Leta upp Pettson o hälsa att vi saknar honom 💖 #bästakattkompis 💖

Svar: <3 de leker och äter räkor <3
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej