Mikromat en fredag :-o

0kommentarer

Jaha, ytterligare en helg till historien. I fredags sov jag i soffan till kl.20 då jag fick ta en cykeltur för att köpa mat. Mikromat på en fredagskväll?! Skäms Alexandra, dessutom utan vin, suck. Mattias på Ica blev också chockad över att se mig för en fredagskväll. Hehe.
 
Igår var jag med mamma och Conny till Ikea. Hittade tyvärr varken vardagsrumsbord eller fina bestick men blev lite kläder iaf. Åt en kycklingsallad på verandan på kvällen. Fick dessutom tårta för deras dotter fyllde år. 
 
Idag har jag ätit middag med pappa. Skulle blivit i fredags, sen igår men så idag blev det. Skulle träffas kl.17 men jag var där lite innan och satt och läste samt pratade lite med Tommy. Pappa var bara 10min sen, blev dock irriterad för jag tycker man kan be om ursäkt iaf men icke. Han är så självupptagen...
 
Har ett problem dock. Såå ont i min höft. Kände det igår när jag gått på Ikea hela dagen. Och idag är det värre. Ont i själva höftkulan dessutom värker det ner i benet på utsidan och insidan. Gör ont att belasta benet men kan gå, dock haltar jag rejält. Nu ikväll kom jag på att det nog är för att jag inte orkade bära ett paket på jobbet i fredags utan istället sparkade/sköt in det med benet. Är det därför lär det vara typ bra imorgon. Får se.
 
Imorgon är det måndag. Önskar er en bra vecka! 
Ikea, Ont, Shopping,