Vila-drinkar-vila

0kommentarer

så har min helg sett ut. Eller redan från torsdagen då jag sov på soffan mellan halv 7 och kvart i tio. Sov djupt också för jag vaknade av en mardröm, helt förvirrad. Såg Arrow innan jag gick och lade mig igen. Fredag blev stressig då min elevassistent var hemma och vabbade. Fick vara både läraren och assistenten så massa spring och ingen planering eller lunchrast. Passade inte så bra eftersom jag var jättehes och hängig. Var så hes torsdag och fredag att det var lagom att jag kunde prata. 
 
Vilade massa mycket fredag och lördag. Fram till klockan 19 då jag åkte till Lina, vi tog en drink och pratade innan vi gick ut för lite mat och massa drinkar. Blev lite yatzy också. Vi pratade mycket. Tunga saker utan lösningar. Senare kom Tommy så då fick jag låna hans hand vilket var skönt.
 
Ja som sagt, sen vilade jag. Hann tvätta lite på söndagen och så gick jag och Christine på bio. Såg "Inferno" med Tom Hanks. Älskar Dan Browns böcker och även filmerna.
 
Nu kör vi sista dagarna och sen är det lov. Yeah :-)
Bio, Inferno, förkyld, trött, vänner, vänskap, ångest,

Kommentera

Publiceras ej