Blå kall måndag

1kommentarer

Igår var det regn och blåst hela dagen så jag var aldrig ute. Blev lite läsning och sen sju avsnitt av Gilmore Girls. Utnyttjade även tiden till att fixa naglarna. Tyvärr blev det inte som jag tänkt mig.
 
Tejpade lite kors och tvärs över naglarna och målade sedan med Oriflames BRZ Blue. När jag tog bort tejpen hade det läckt in på tummarna så där fick jag måla över och på de andra naglarna blev kontrasten alldeles för liten. Så blev att ta fram toma - Jess och göra prickar istället. Sen testade jag matt överlack på det och nej så sen blev det vanligt överlack. Puh. Om jag inte tänkt mig nåt annat så hade jag nog blivit nöjd men njäe. Gillar den blå färgen iaf ;-) Första bilden är inneljus (färgerna stämmer bäst här) och uteljus. 
 
Här är iaf mitt bidrag till Emelies Blå Måndag! 
 
 
Blev ett sent inlägg för jag har varit och ätit middag med Lina. Tre timmar med mat, prat och psykotiska hjärnor. Perfekt! Fick en fin mugg av henne också, med bilder av Baloo <3 
 
Kram
Blå Måndag, Nagellack The One, Oriflame, Oriflame - BRZ Blue, nail art, toma - Jess, vänner, vänskap,

1 kommentarer

Lottsky

10 Oct 2016 23:25

Rolig och annorlunda manikyr, och den blå nyansen är riktigt fin!

Svar: Tack! Ja, jag älskar den blå, inte mörk inte ljus lite dimmig, alldeles perfekt =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej