Scary psyko...

0kommentarer

Funderat mycket, länge och många gånger och kommer fram till att jag måste vara det. En masochist (som självplågare inte i sexuell mening, oops, inte vetat att man använder ordet så, pinsamt). Vem annars står ut med sånt här? Och inte bara står ut utan resonerar som jag gör, bättre att jag tar hand om den skiten också eftersom jag redan mår dåligt, varför låta det drabba nån annan? Jag är så dum i huvudet!!!
 
Dessutom tänker jag ibland att jag nog inte kan vara lycklig. De perioder när det inte varit något yttre som får mig att må dåligt så skapar mina hjärnspöken saker. Oroar mig för saker jag inte behöver eller borde. Tar på mig saker jag inte behöver eller borde. Tänker att det är för att jag inte kan vara lycklig, för att jag då ska inse att jag vill något annat. Typ vem är jag om jag inte har det så här? Sjukt, såå sjukt...
 
Jaja, aldrig påstått att jag är normal men detta verkar fasen scary psyko även för mig...
Masochist, Oro, ensamhet, ångest,

Kommentera

Publiceras ej