En dröm...

1kommentarer

Drömde i natt att vi skulle begrava morfar. Mamma och moster hade lagt i ett täcke med gammalt påslakan i kistan. När jag frågade varför sa de att det var hans favorittäcke. Var en fin dröm även om jag vaknade och var ledsen.
 
Idag har det varit en tuff dag på jobbet, inte med eleverna utan med mig själv. För mycket och dessutom begravning imorgon... Har flera gånger fått gå undan och andas bort ångesten (på vippen panikångest)...
 
Plötsligt låg det en sak på mitt skrivbord. En snäll kollega som ville visa att hon tänker på mig. 
 
 
Blev rörd. Kunde inte prata med henne för då började jag gråta så skickade ett sms och tackade. Värmer i ett slitet hjärta ❤ 
En liten bok om sorg och saknad, drömmar, ensamhet, sorg, vänskap,

1 kommentarer

Anonym

13 May 2016 20:51

Älskade Svensson

Svar:
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej