PĂ„sk 2016 đŸŁđŸ€đŸ„

0kommentarer

PÄsk 2016 here I am. 
SkÀrtorsdagen jobbade vi som vanligt plus ett par timmar till. Var en vÀldigt tuff vecka sÄ jag Äkte hem 4 varje dag sÄ torsdagen var jag kvar till 6. Fick mycket gjort ensam pÄ skolan.
 
LÄngfredagen började med en kelstund med katten och boken i sÀngen. Blev en promenad till viken, fick en pratstund med Tommy, Ät hamburgare, handlade och sen bakade och tvÀttade jag.
 
PÄskafton började med en tripp till morfar dÀr vi alla samlades för en fika. Jag hade med mig mazarinkaka, grÀdde och jordgubbar. Mamma och Conny kom ocksÄ, bruna och glada efter en vecka pÄ Kanarieöarna. Gick och handlade, gick hem, cyklade till caramba och umgicks med Filip och hans familj samt lillasyster som kommit hem över pÄsken. Pratade och gick en skogstur med Bror. PÄ kvÀllen blev det en promenad till centrum för nÄgra drinkar och litelite dans, humöret klarar fortfarande inte sÄnt.
 
 
Baloo och jag Ät lite plock till middag. Avokado och rÀkröra, rökt kött, oliver, laxrullar och mimosasallad. Den lilla tallriken var till Baloo ;-) 
 
 
PÄskdagen, idag alltsÄ. Sov till 12, lade mig inte förrÀn 4 i natt enligt sommartiden. Blev Àggmacka och rÀkmackor till frukost, lite lÀsning ihop med Baloo.
 
  
PĂ„ eftermiddagen blir det en tripp till caramba dĂ€r vi firade lillebrors födelsedag. Alla var dĂ€r, vi fem syskon, syskonbarn, Chris, Eva och Peter, mamma och Conny samt pappa och Kerstin. Vi Ă„t sallad samt fikade. Mycket trevligt. Jag fick mig Ă€ven en lugn stund med Erik nĂ€r han skulle sova. SĂ€llan vi alla trĂ€ffas sĂ„ det var mycket vĂ€rt 💛💙💜💚
 
 
 
 
bebisgos, böcker och lÀsning, familjen, födelsedagfest, pÄsk,

Kommentera

Publiceras ej