Grön & trött onsdag

2kommentarer

Onsdag igen och denna vecka är jag med i Karins Gröna Onsdag med ett lack jag köpt av just Karin. Får lite dåligt samvete när jag lägger massa pengar på nya lack, speciellt på såna över 100kr styck. Passar mig därför perfekt att köpa fina begagnade lack.
 
Det jag visar här är Smitten Polish - Pink Goes Good With Green!. Det är ett mintgrönt lack med massa glitter i, stora och små, olika former i grönt, rosa och lila. Gillade det!
 
 
 
Till något annat. Varit lite problem på jobbet under veckan och nu sitter jag här med ont i handlederna och är ledsen. Blev rädd, skakig, orolig och satt på en toalett och djupandades efteråt. Är många delar i jobbet som man inte är utbildad för... Kommer hela tiden fram till följande, hur mycket ska man behöva ta och när tar det slut eller tar jag slut innan? 
 
Många tankar. Dåligt med svar.
Snart påsk 🐣 
Pink goes good with green!, Smitten Polish, grön onsdag, lärare, nagellack, stress,

2 kommentarer

Lottsky

23 Mar 2016 19:28

Läckert med färgkombon på glittret och det mintiga. =)

Svar: Ja visst är det! Mycket nöjd med mitt köp :-D
Alexandra

Karin|| Vacker & Underbar

23 Mar 2016 20:39

Jättefint på dig! Kul att du gillade det!

Svar: Tack! Gillar det massa mycket! Bara synd att det är så svårt att få bort glitterlack.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej