slöarvecka

0kommentarer

Kan inte påstå att jag är så himla aktiv men lite har jag fått gjort den här veckan iaf, med betoning på lite. Har iaf dammat lite, plockat ur en tvättkorg med kläder som typ stått i tre månader, tvättat och hängt in kläder i garderoben, diskat, slängt källsortering. Sen självklart de viktiga sakerna, läst, kelat med katten, ätit mat ute, pratat lite med vänner och ätit med mamma.
 
Igår var mamma och jag till Näs för lite sol och bad, Conny har semester så han har varit där hela veckan. Sedan kom en av mina kusiner och hans flickvän ut igår också för att hjälpa till att måla. Han har precis fått körkort så han tog bilen från Bro och kom ner, trevligt. Det har regnat lite under veckan och självklart var jag ute och cyklade mitt i det, ojojoj vad blöt jag var, men de nybakade bullarna hos mormor var helt klart värda lite väta :P
 
Åt något väldigt gott häromkvällen. Bröd med avokadoröra (avokado, citron, hackade smågurkor, lite majonnär, salt och peppar), kallrökt lax och jordgubbar. OMG mumsigt! Det ni ser i hörnet på bilden är självklart Baloos hög med lax <3 Ätit jordgubbar till frukost nästan varje dag sedan semestern började, såå gott. 
 
 
 
 
Nu laddar jag för karnebåtfestivalen. Ikväll ska jag ut med mamma, Conny, moster, Alexander och hans flickvän, Eva och Peter för att äta middag. Imorgon blir det lite förfest hos mig innan vi ska ner till öltältet. Känner mig verkligen inte taggad, middagen känns väl ok men resten... Samtidigt vill jag inte strunta i de få saker som faktiskt händer under sommaren, så får försöka skrapa ihop lite ork och se glad ut. Några drinkar hjälper säkert till ;) Håll tummarna för bra väder!
 
xoxo
Festival, Jordgubbar, Karnebåtfestival, avokado, kallrökt lax, semester, slöa,

Kommentera

Publiceras ej