oriflamegrön onsdag

3kommentarer

Så var det dags för grön onsdag hos Karin igen. Denna gång har jag ett nytt grönt lack från oriflames serie ONE, älskar verkligen de lacken. Det är bra penslar, fina flaskor, lite roliga färger, lätt att måla med, bra täckning, bra glans och de håller bra. I denna manikyr har jag Kiwi och Mango på mig, ni får gissa vilket som är vilket ;)
 
 
 
 Som bonus får ni se Baloo oockså. 
Idag har jag varit med till Connys och mammas stuga så jag har mestadels legat på bryggan i halvsoligt väder ned boken. Skönt! 
Oriflame, Oriflame - Kiwi, Oriflame - Mango, grön onsdag, nailart, skittle,

3 kommentarer

ingegerd

27 Jul 2016 21:45

ja den serien innehålleren del godingar!jag gillar kiwi!!=)

Svar: Ja verkligen, jag ville ha alla lacken!
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

27 Jul 2016 21:49

Jättefint!

Svar: Ja, det var en bra grön, en mittemellan, varken för skrikig eller för mesig 😀
Alexandra

Anki

28 Jul 2016 09:03

Gillar också One´s lacken. Fint med grönt och gult ihop sådär.

Svar: Ja de är verkligen bra, känns som Oriflame äntligen lyckats! Tack, tyckte också det, blev fräscht.
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej