Drinkar 🍾

0kommentarer

Ensamheten har kÀnts tung den hÀr veckan. Inte för att jag inte har vÀnner och familj, utan för att jag bara kÀnner mig ensam. 
 
Men igÄr rÄdde Alex och jag bot pÄ det i nÄgra timmar. Efter att ha jobbat i Oriflamelokalen kl.10-15 Äkte jag hem, sov en stund och sedan kl.18 ungefÀr kom Alex. Det blev mÄnga drinkar pÄ min uteplats. Den godaste var med vodka, mixad vatten, lime samt lite limelÀsk. Runt tio gick vi ner till centrum och lyssnade pÄ tvÄ trubadurer, drack drinkar och sÄ gick vi till nattklubben. Vi var ensamma pÄ dansgolvet men skitsamma, vi dansade nÀstan hela kvÀllen. Roligt! Somnade dock inte förrÀn fyra i morse, vaknade flera gÄnger och sÄ ringde klockan nio sÄ jag har inte varit pigg idag. Dock inte bakis vilket Àr skönt :-D 
 
Idag har jag varit med till NÀs, var ganska molnigt men blev lite bad och sol iaf innan jag hamnade i hÀngmattan med boken. Helt okej helg :-D 
Oriflame, drinkar, ensamhet, vÀnskap,

Kommentera

Publiceras ej