Hemma igen...

0kommentarer

I söndags hände det igen, jag mådde illa och hade ont i magen. Trodde inte det skulle bli nåt men det slutade med flera toalettbesök och så kräktes jag. Låg på soffan hela dagen och kvällen, frös, mådde illa och magen var i uppror. Efter frukosten åt jag inget förrän tio på kvällen och så blev magen rejält upprörd men jag fick behålla det iaf. 
 
Var ju självklart att jag skulle vara hemma igår men hör och häpna, jag är hemma även idag. Orkade inget igår, hade ont i både huvudet och magen och åt nästan inget. Läste inte ens något, ja, jag var sjuk. Så sjukskrev mig en dag till. Funderar lite, kan det vara en reaktion på stressen? Effektivt i såna fall, går ju inte till jobbet när jag har magsjuka :-P 
 
Men idag har jag mått hyfsat, magen höll sig lugn trots vanlig mat, skönt. Jag har både läst, ritat och nu fixar jag naglarna till Karins Gröna Onsdag.
 
Såå, ses imorgon :-)
Hemma, Magsjuka, sjuk, stress,