grön & lila onsdag

2kommentarer

Onsdag igen, den första efter semestern, ja det svider fortfarande lite. Den här veckan är jag med på Karins gröna onsdag, skulle varit det förra veckan men kom ihåg det först vid elva på kvällen, oops. Med tanke på titeln kommer jag även visa den manikyr jag har nu, en lila som jag är mycket förtjust i. Men först, den gröna =)
 
 
 
Detta är en grön och rosa drag marble-manikyr som jag hade när jag hjälpte till i Oriflame-lokalen för två veckor sedan. Det är enbart lack från Oriflame och färgerna heter Strawberry, Kiwi och Night Orchid. Valde att göra marble enbart på tipparna. Blev bättre än vad man ser här, bilderna blev inte direkt superbra :P
 
Min andra manikyr är den jag har på mig för tillfället. Det är en fransk manikyr med lila tippar och silverglitter. Har gjort en liknande förut men då med grönt och lila glitter. Gillar denna typ av manikyr, naglarna känns längre, det håller bättre och det känns lite snyggare än bara vanligt målat. Vissa lack kan dessutom kännas för mycket när man målar hela naglarna och då blir en sån här manikyr perfekt.
 
 
Det var allt för idag. Ha det bra xoxo
Drag marble manikyr, Oriflame, Oriflame - Kiwi, Oriflame - Night Orchid, fransk manikyr, grön onsdag, nailart, toma - Sara,

2 kommentarer

Anki

17 Aug 2016 20:09

Där ser man;) jättefina men tror jag tycker den undre är en halv poäng högre.

Svar: Tack, ja jag håller med =)
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

17 Aug 2016 21:16

Jättefint!

Svar: Tack =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej