citronpajmedhallonmaräng-naglar

0kommentarer

Veckans manikyr och som jag ser det sommarens bästa manikyr är den jag har nu. Ser ut som en citronpaj med hallonmaräng. Det är en fransk manikyr med gula tippar och rosa prickar under. Mycket nöjd!!
 
 
 
Gillar franska manikyrer med färg men tycker det är svårt att få tipparna fina och jämna så sällan jag gör dem. Den här gången tyckte jag det gick ganska smidigt, för naglarna var så långa att det räckte med att jag faktiskt målade just de vita tipparna. Sött blev det iaf och som Lina sa, man vill äta naglarna =)
 
Idag har jag umgåtts med Malin, kollega och vän. Vi åkte till Söderköping och åt thaimat (kyckling, ris och jordnötssås), shoppade lite på dollarstore innan vi åkte hem och tog en fika på cafét. Blev 4h med terapi, välbehövligt för oss båda! 
 
Snart ska jag iväg för middag med mamma, Conny, pappa, Eva och Peter samt lyssna på sista allsången som Titanix anordnar.
Drag marble manikyr, Fika, Oriflame, Oriflame - Mango, Oriflame - Strawberry, Titanix, allsång, nailart, thaimat,

Kommentera

Publiceras ej