social helg

0kommentarer

Snacka om att jag har varit social i helgen. Eller rättare sagt från i torsdags.
 
Torsdag - after work med jobbet. Vi dansade linedance en timma, gick tipspromenad och åt middag. Alla var inte med men det var rolig och vi behövde verkligen skratta. Kan konstatera att jag nu hittat en "sport" som jag inte suger på, linedancingen gick helt ok faktiskt :D
 
Fredag - Connys mamma fyllde år så vi var där och även Connys dotter med familj. Vi fick middag och efterrätt och tårta. Ojoj vad vi var mätta efter det. Men trevligt var det.
 
Lördag - på förmiddagen var mamma, Conny och jag i centrum. Vi tog en fika och sedan uträttade vi lite ärenden. Vid två träffade jag kära Elin för mat och prat. Och oj vad vi pratade och oj vad vi åt. Vi gick från bordet vid halv 6. Verkligen jättetrevligt. Längesen vi träffades och hade tid att prata. Vi kom fram till att barn är bra om man behöver  vara ledig från jobbet, chefer är dåliga, jobben är för tunga, man borde jobba deltid och killar är inget att ha när de skäller på en men bra att ha när man behöver en kram. Efter middagen satt jag kvar ett tag med några vänner innan jag gick hem och såg på tv.
 
Söndag - på förmiddagen blev det fars dags-fika hos mormor och morfar ihop med mamma, Conny och moster. Sen plockade jag lite här hemma, låg på soffan med katten och läste. Lillebror Johan kom förbi ett tag innan vi gick till viken för fars dags-middag med pappa och Kerstin. Efter maten satt jag en liten stund med några vänner innan jag nu sitter i soffan och skriver :P
 
Varit en bra helg! Tyvärr är den snart slut...
xoxo
familjehelg, fars dag, jobbfest, linedance, social,

Kommentera

Publiceras ej