Halloween

0kommentarer

Årets halloween blev väldigt lugn och ickehalloweenig för mig. I fredags åkte Eva och jag till Jens för att hjälpa honom få ordning i lägenheten (skulle ha flyttstädat men slapp, yes). Vi åt, köpte gardiner och planerade innan vi åkte hem till honom och satte upp grejerna. Eva åkte hem men jag låg kvar. På kvällen spelade vi lite tv-spel, drack cider och såg en stund på film, men som vanligt somnade vi ganska snart. Trevlig kväll!
 
 
I lördags fortsatte handlandet innan det blev fotboll. Till och med jag tittade i 45min innan bollen byttes till boken. Åkte hem halv 3, kelade med katten och så blev det mat på verandan med mamma, Conny och moster. 
 
Blev kvar där hela kvällen. Pappa kom dit också, tyvärr ganska onykter och jobbig. Kände hur ångesten som tagit semester några dagar kom tillbaka.....
 
Efter lite styr så har Filip, Bror och jag varit hos pappa på Udden idag. Bror gillade att åka nåt och väl därute lekte han med bilar och ömsom letade efter katten ömsom klappade katten. Han var så söt när han gick runt och tjatade om var Uddis var någonstans.
 
 
Men nu är det dags för verkligheten igen, en veckas lugn och ro är över så det är hög tid för sängen nu. Godnatt.
familjen, halloween 🎃, höstlov, ångest,

Kommentera

Publiceras ej