Blobbicure

0kommentarer

Har gjort min första blobbicure. Alltså, man målar naglarna och innan lacket torkat så målar man prickar som får flyta ut. Blev inte jättenöjd men helt ok för ett första försök. Nu vet jag att jag behöver mer lack så det rinner ur mer.
 
Det orangea är OPI - A Roll In The Hague och det svarta är Essies - Liqourice.
 
Sovdags. Tog en tupplur i soffan innan Grey's Anatomy, extra bra avsnitt ikväll, jag vill också ha en Karev... Är så trött. Trött på att vara pedagogisk, vara trevlig, på jobbet, på att vara förkyld, på att vara trött och ledsen. Så trött på ljud att när jag var ute och gick med Jocke förut så hade jag ingen musik på och bilarna lät så mycket att det värkte i öronen. Är bara för mycket....
Godnatt.
Blobbicure, Essie, Grey's Anatomy, OPI, ensamhet, nailart, trött,

Kommentera

Publiceras ej