blå "minion" måndag

1kommentarer

I fredags var jag hos Lina. Vi tog en promenad, köpte lite snacks och sedan fixade jag hennes naglar. Hon har länge försökt få mig att måla minions åt henne. Jag har inte vågat prova, tittat på lite klipp och bilder men har känts alldeles för svårt och pilligt för mig. Men så i fredags tänkte jag att testa gör ju inget. Och jag måste säga att jag blev väldigt nöjd, tror Lina också blev ganska nöjd (speciellt med tanke på att hon pratade med naglarna :P
 
Så idag är jag med på Blå måndag hos Emelie ! Men inte med mina naglar utan med Linas och mängden blått är inte så stor, hoppas det är okej ändå. Den blå färgen är Mavala - Trinidad, det gula är OPI - I Just Can't Cope-A-Cabana, det vita är Essie - blanc och det svarta är Essie - liquorice.
 
 
 
Vad tycker ni? Har tittat igenom massa bilder på instagram och kan konstatera att jag har inte gjort de sötaste men gudarna ska veta att jag har inte gjort de fulaste heller :P
 
Förresten, idag säger vi grattis till lillasyster som fyller 24år. Grattis ❤ 
 
 
Blå Måndag, Essie - blanc, Essie - liquorice, Mavala - Trinidad, Minions, OPI - I Just Can't Cope-ACabana, nail art,

1 kommentarer

Lottsky

17 Nov 2015 09:40

Men så söta! Fina färger! =)

Svar: Tack så mycket! Ja de blev söta och nyanserna passade bra ihop :-D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej