skitdag...skitvecka...skitmånad...skithalvår...skitår...

0kommentarer

Vad ska jag säga, mycket är skit.... Självklart har många det mycket värre, mycketmycketmycket värre. Men vad hjälper det mig, jag har problem och mår dåligt iaf.
 
Det hela blir ju inte bättre av att jag är ganska ensam. Umgås inte med så många, har liksom inte ork efter jobbet och det är svårt att få vänner att hänga kvar till loven. De har tydligen egna liv (förstår ingenting :P ).
 
Sista två veckorna har varit tuffa iaf, både med jobbet och privat. Tänker att det är jätteviktigt att vi som lärare beter oss bra, trevligt och professionellt, och vi får väga våra ord på guldvåg för ojojoj om vi skulle säga fel och kränka någon. Åt andra hållet verkar det dock inte ha så stor betydelse. Den skit man får ta emellanåt från elever, föräldrar och chef är verkligen skit...
 
Tur jag ska umgås med lille Bror ett par timmar imorgon, brukar vara glad under den tiden iaf.
godnatt
 
familjen, lärare, mår skit,

Kommentera

Publiceras ej