långhelg

0kommentarer

Ojdå, det är visst länge sedan jag var här. Har inte riktigt orkat. Är ju underbart att vara ledig men samtidigt inser man ju hur tomt ens liv är. Är dessutom lite låg så orkar inte riktigt vara social så har mest legat hemma i soffan. Var ute i Näs och grillade med mamma, moster och Conny i torsdags, åt lunch med moster i fredags samt uträttade lite ärenden och idag har jag plockat lite här hemma men mest legat på soffan.
 
Igår kväll efter maten (stekt hallumi med fräst kål, spenat och tomater toppat med balsamico och två stora glas vin mmmm) gick jag på en promenad. Hade lite ångest så hoppades att en promenad skulle göra mig gott. Men icke.
 
Kom dock något mycket bra ut från det. Jag hamnade hos Lina en sväng så vi gick till D för att jag skulle ta en drink. En blev till väldigt många, tror jag drack fyra lumumbas, en ananasdrink, typ fyra cider och tre shots, det var vad jag och Lina kom fram till iaf. Borde ha blivit full men det blev jag inte, inte det minsta (både Lina och Tommy var förvånade). Vi satt ute och det kom flera personer så vi satt länge och pratade. Mitt humör blev dock aldrig på topp, kände oron i kroppen hela tiden... Men blev en trevlig kväll då jag slapp sitta själv men ändå inte behövde prata hela tiden. Hoppas på fler såna under sommaren =)
 
     
frästa grönsaker, hallumi, konjak, lumumba, varm choklad, vänner,

Kommentera

Publiceras ej