blå & trött måndag

3kommentarer

Brukar somna som en liten gris varje kväll men igår gick det inte speciellt bra. Brukar somna runt elva men vid tolv var jag fortfarande vaken. Somnade till några minuter, vaknade, somnade lite igen och vaknade igen. Tittade på klockan vid ett men sen sov jag till klockan ringde. Vilket hände allt för snart, fem timmar är inte tillräckligt för mig. Så idag har det verkligen varit segt. Tog en liten tupplur med katten här på kvällskvisten vilket var myyycket skönt.
 
Har inga blåa naglar idag men har glömt att visa mina blåa naglar från två veckor sedan. Gjorde en mycket enkel nail art med lite paljetter på. Inte det snyggaste jag gjort men såg vårig och glad ut iaf :D Så detta är mitt bidrag till Emelies Blå Måndag. Det blå lacket är Jess från Toma och det lila är Sara från samma märke. (tyvärr inte den snyggaste bilden, men erkänn att ni har sett sämre också :P )
 
 
 
 
 
Blå Måndag, toma - Jess, toma - Sara,

3 kommentarer

Lottsky

19 May 2015 07:29

Jobbigt med att inte kunna sova, det blir så segt dagen efter. Snygg manikyr, kul kombo och stjärnorna är en kul detalj! :)

Svar: Ja man blir ju det. Och som lärare är man tvungen att vara på hela tiden. Tack! Ja, paljetter och stenar är fina men jobbiga för de sitter dåligt tycker jag.
Alexandra

Anki

19 May 2015 20:28

Fint med dom färgerna ihop. Själv kan jag inte ha nåt som sticker ut på mina naglar, kan inte låta bli att pilla på allt.

Svar: ja, blev sött! nej jag vet, har också svårt för det. men ett dygn går det bra :D
Alexandra

Blowfish

20 May 2015 10:51

Fint :)
Tack för att du var med på blå måndag! :)

Svar: tack! tack för att jag fick vara med =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej