Nfu Oh-grön onsdag

1kommentarer

Äntligen har mitt paket från Karin kommit och jag har nya fina nagellack, yeah!!! Så nöjd :D
 
 
Första jag använde var Nfu Ohs grönturkosa lack, nr.431. Gjorde en nail art ihop med svart tejp. Blev nöjd men tejpen sitter väldigt dåligt. Redan samma kväll började den lossna i kanterna och färgen försvinna, trots att jag lagt på extra överlack. Men jag vet inte, jag har bara använt tejp som hjälp när jag målat förut aldrig haft den kvar. Men jag tyckte det blev fint iaf! Så detta är mitt bidrag till Karins Gröna Onsdag den här veckan =)
 
 
De Nfu Ohs lack jag provat har jag gillat. Penseln är bra, det är lätt att måla med det och lacket sitter länge. Stämmer även i detta fall. I verkligheten är färgen dock lite mörkare samt har en droppe mer grönt i sig, den droppen ville dock inte låta sig fångas på bild. Glöm inte att titta in hos Karin för fler gröna manikyrer samt ursöta bilder på sonen Mika samt på deras fina katter. =)
 
 
//...tänk vad fort det kan vända... :'( ...orolig...//
 
 
Nfu Oh nr431, grön onsdag, nagellack, nail art, tejp,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

15 Jul 2015 21:05

Jättefint!
Och jag hoppas det du är orolig för går bra!

Svar: Tack! Ja, jag med.....
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej