lila tisdag grön onsdag

2kommentarer

Har äntligen börjat måla naglarna igen, har saknat det men hade verkligen inte energi nog för det innan jul. Men nu är jag tillbaka och tänkte vara med på Karins Gröna Onsdag. Tyvärr har jag inget nytt lack utan ska visa en favorit i repris. Det är Zoya - Chita, ääääällllskar detta gröna sandlack. Det är lite tjockt i konsistensen men det täcker bra och sitter länge. Det glittrar så fint!
 

Glittret är mer guldfärgat vilket syns bättre på bilden nedan när inte lacket är i fokus. Hade även gröna hemgjorda örhängen idag för att matcha lacket och hedra gröna onsdagen :P

Tänkte slänga in en bonusbild också, därav titeln lila tisdag. För torsdag till tisdag har mina naglar varit lila, köpte nämligen Isadora - Purple Crush under jullovet. Älskar färgen (lite blåare på bilden än i verkligheten) och manikyren (breda lila tippar). Och så får ni se min lilla Baloo i bakgrunden, så söt!
 
 
Isadora - Purple Crush, Zoya - Chita, grön onsdag, hemgjorda örhängen,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

14 Jan 2015 21:33

Älskar Chita!

Svar: jag också!!
Alexandra

Lottsky

15 Jan 2015 06:56

Jättefint lack, nyansen är så fin! Och söt liten Baloo där. =)

Svar: Ja visst är den, älskar det! Ja, min lilla sötbebis :D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej