julklapp

0kommentarer

I helgen var det dags för mig att få min julklapp från mamma och Conny. Nämligen en tripp till Norrköping för en tur på stan, fika, lunch, middag, bio (fick äntligen se min älskade "Fifty Shades of Grey"), drinkar, övernattning på Grand Hotell samt hotellfrukost mmm. Var en mysig helg!
 
Blev thaimat på kvällen. Mmmm.
Älskar att det ingår efterrätt i menyn :D
Efter bion blev det några drinkar innan vi slog ihop på hotellrummet.
Är ju bara så att hotellfrukost är typ det bästa som finns! Älskar att det finns framdukat massa olika alternativ och man kan vara både nyttig och onyttig i samma måltid :D
Efter frukosten vilade vi på sängen ett tag, läste och såg på tv. Min mobil gillade också den mjuka sängen, den hoppade och gjorde volter och när mamma tände lampan trodde den att den var på cirkus och uppträdde. Jaaadå jag är helt normal :P
 
Ja, det var alltså min helg. Hoppas ni hade en bra helg också :D
Fifty Shades of Grey, Grand Hotell, julklappar,

Kommentera

Publiceras ej