grön repeat onsdag

1kommentarer

Så var det onsdag igen och denna vecka tänkte jag delta i Karins Gröna Onsdag. Tyvärr har jag inget nytt lack att visa men ett mycket fint gammalt =) Det jag har på naglarna nu är  A-England - Tess D'urbervilles. Det är ett mörkt grönt lack med massa småttigt glitter. På naglarna skimrar lacket men önskar trots det att glittret skulle synas lite mer, nu ser det mest mörkt ut. Men det är ett vackert lack =)
 
För att det ska bli något nytt för er när jag nu visar ett gammalt lack så gjorde en lite annan manikyr. Två naglar helg målade och de andra med breda tippar. Blev ok men hade velat göra något mer speciellt, kunde bara inte komma på vad. Boken ni ser i bakgrunden är "VIP-rummet" av Jens Lapidus. En helt okej thriller, första jag läser av Lapidus, bra men inte helt såld.
 
Här syns glittret lite bättre. Så skulle det synas även på håll.
Hoppas ni också har gröna naglar att visa! =)
 
 
 
 
A-England, Jens Lapidus, Tess D'urbervilles, VIP-rummet, grön onsdag,

1 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

04 Feb 2015 21:27

Det är ju så fint!

Svar: ja visst är det!
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej