bak-tung-helg

0kommentarer

Snart är det dags igen, det här är helgen före dagen. Japp, på måndag fyller jag år.
 
Förr gillade jag verkligen att fylla år, nu tycker jag det är jobbigt. Efter en viss födelsedag när en släkting betedde sig illa och skämde ut mig, så känns det bara blää. Så den här helgen är inte rolig. I går kändes det ok men i ikväll har jag inte mått superbra direkt.... Känns lite skönt att jag ska fira mig nästa helg istället för nu, så jag får lite tid att reparera mig själv...
 
Fått lite gjort idag iaf, en kort promenad och handel, diskat samt bakat tre sorters kakor. Klickkakor med hackad choklad och ingefära, fudgesnittar med plopp och en mörkaka med vanilj och citron. Ska göra morotskaka imorgon tänkte jag för att ta med mig till jobbet på måndag. Brukar inte bjuda på nåt när jag fyller år men tänkte göra ett undantag i år :P Ni ser, mirakel kan ske!
bakning, ångest,

Kommentera

Publiceras ej