:'-(

0kommentarer

Igår kväll fick jag veta att min farbror Sören hade dött. Mina tankar är hos hans släktingar, syskon, barnbarn, hans fru Mona och hans barn Carolin och Lars. <3
 
Tog mig hårt, grät som ett barn. Vilket jag blev chockad över. Har inte träffat honom på många år och han har varit sjuk länge. Men är väl vad det hela representerar, att en generation släktingar snart kommer vara borta. Ett led i alla minnen som inte kommer att finnas mer. Tänker på min morfar som har parkinssons och är ganska dålig, sämre än jag vill erkänna...
 
Sen tror jag att alla andra känslor kom till ytan samtidigt, typ droppen som får bägaren att rinna över. Är mycket som hänt senaste månaderna och det är sällan jag gråter så nu var det väl dags...
 
Ta hand om era nära och kära, för sanningen är, att vår tid på jorden är mycket kort...
familjen, sorg,

Kommentera

Publiceras ej