Pappa 60år!

0kommentarer

Igår fyllde pappa år, 60!?!  Känns sjukt att han fyller så mycket, snart pensionär, det är ju bara gamla som är pensionärer?! Förvirring.
 
Men vi hade en mycket trevlig dag iaf. Pappa och Kerstin bjöd på kalas hela dagen. Mamma, Conny och jag kom ut vid ett. Det var kallskuret och potatissallad till mat, bakelse och på kvällen grillade vi korv. De åkte hem tidigare men jag fick åka med Filip så var hemma runt 10. 
 
Vi saknade lillasyster samt Chris och Erik, de kom inte för han har lite kolik så de var trötta. Annars var typ alla där, mina syskon, mina mammor med respektive, alla pappas syskon, kusin Pierre med flickvän samt Marianne som var gift med pappas döda bror. På plats var även Kerstins barn så Charlie och jag fick en liten pratstund vilket var kul. Sedan kom även endel av pappas vänner. Var en trevlig dag (dock glad att jag åkte hem för alkoholen började ta ut sin rätt). 
 
Såå, här kommer lite bilder :-D 
 
 
En kompis till pappa hade med sig sin jetski,  pappa, Jens och Filip lekte lite. Pappa är största barnet.
Så fort stora Rocky kom ut hoppade han i vattnet och badade, så himla sött!
 
 
Filip hade fullt upp, Albin hängde efter honom som en svans, vattenkrig och bad var favoriterna.
Bror fick en tröja av mig, den gillade han. Men framförallt gillade han lådan med bilar som ställdes fram. Lovar, han lekte ensam med dem i typ 2h, helt besatt :-D 
 
 
❤ Riktigt vacker och trevlig dag med endel släktingar man typ aldrig träffar. ❤ 
Släkt, Svensk sommar, familjen, födelsedagsfest,