grön-påsklovs-onsdag

2kommentarer

Det är påsklov, wihuu!! Kanske litelite skönt :P Så den här veckan är jag med på Karins Gröna Onsdag inte med ett nytt lack men med en grön nailart. Glömt hur roligt det är att göra sånt!
 
Fick lite inspiration från Colette som har youtubekanalen My Simple Little Pleasures. Jag har använt tre gröna lack. Basen är Smitten Polish - Enchanted Forest (gillar titeln skarpt), den mörka är a-england - Tess D'Urbervilles och så är det Zoya - Chita som är ett sandlack som jag avgudar. Har använt stripingtape som hjälp mellan fälten. Bilderna är inte de bästa men jag ville få fram glittret och regnbågarna.
 
 
 Var inte planerat men när jag såg skor, glass och naglar i grönt så tänkte jag att alla delar måste ju få delta på gröna onsdagen :D
 
 
 
Hoppas ni har en bra onsdag!
 
A-England, Enchanted Forest, Smitten Polish, Tess D'urbervilles, Zoya - Chita, grön onsdag, nail art,

2 kommentarer

Lottsky

08 Apr 2015 19:31

Snyggt! Gillar blockmanikyrer och så fint med två olika holos!

Svar: tack! jag med men brukar vara jobbigt att göra, men med stripingtape var det ju en himla skillnad =)
Alexandra

Karin || Vacker & Underbar

09 Apr 2015 10:18

Verkligen läckert!

Svar: tack! ja jag blev väldigt nöjd =)
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej