grön french onsdag

2kommentarer

Dags igen för Grön Onsdag! Hade inte tänkt vara med idag för jag har fortfarande inget nytt att visa och nu när jag jobbar igen har jag inte så mycket ork och lust för att göra någon avancerad manikyr.
 
Men så igår kväll gjorde jag en lite bredare french tip med en grön favorit, Zoya - Chita. Älskar detta sandlack, eller PixieDust som Zoya kallar det, djupt mörkgrön färg med allt fint glitter i sig. Gillar också typen av manikyr, ibland tycker jag att det blir för mycket färg när man målar hela nageln, då passar detta perfekt.
 
 
Tyvärr ser bilden väldigt ljus ut, förstår inte varför för på kameran är den normal. Ja, det var alltså mitt bidrag den här onsdagen, hoppas Karin tycker det är okej med en gammal grön favorit.
 
Önskar er en fortsatt bra vecka!
Zoya - Chita, french tip, grön onsdag,

2 kommentarer

Karin || Vacker & Underbar

15 Apr 2015 20:18

Repriser är ok så länge det är snyggt! =)

Svar: Hahaha tack! Tänkte att bara man gör något nytt med lacket så borde det vara okej, kan ju inte köpa nya gröna lack varje vecka =)
Alexandra

Anki

17 Apr 2015 07:32

Oj vad rakt och väldigt fint.

Svar: Tack, det kallas tejp, annars ser det verkligen inte ut sådär :D
Alexandra

Kommentera

Publiceras ej