spa-helg <3

0kommentarer

I helgen har vi återigen varit på Sandvik Gård på spahelg, underbart! Är strax över ett år sen sist och jag har längtat. I år var det jag, mamma, mamma2, moster samt Connys dotter Elin som var där. Tre av oss fick det i födelsedagspresent (jag 35, Elin 30 och moster 60).
 
Blir ett ganska annorlunda liv på spa. Går en promenad vid 8 innan frukosten halv 9 (i vanliga fall sover jag gott den tiden). Även om jag i år inte var med på någon träning så blev det två powerwalks och två promenader i spåret i trollskogen (ca.2km långt) samt en hel del simning. På lördagen simmade/badade och bubblade jag i tre omgångar, först efter frukost, mitt på dagen samt på eftermiddagen. Först i poolen och simmade sedan ner i bubbelpoolen och så tillbaka ner i poolen. Så himla skönt. Maten sen ska vi inte prata om för den är helt underbar, saker jag aldrig skulle komma på att gå ut och äta, skulle vara för dyrt att testa när man inte vet om man gillar det. Mysigt.
 
Nej, nu ska jag sluta prata och visa er bilderna istället, finns fler så det blir ett album på facebook också som vanligt.
 
Säger adjö för den här gången och hoppas ses igen nästa år =)
Ladies Spa, Sandvik Gård & Spa,

Kommentera

Publiceras ej